Jak u nás reklamovat zboží?

Jak u nás reklamovat zboží?
Správný postup reklamace a vrácení zboží zakoupeného u nás!

REKLAMACE ZBOŽÍ

 

Zboží, které je poničené, nefunkční či jinak v rozporu s vaší objednávkou, můžete u nás reklamovat: 

 

- osobně na adrese skladu a to na ulici stavebni-specialka.cz, Podvihovská 403/12h, 747 70 Opava-Komárov, vždy po předchozí domluvě. 
 

- nebo můžete zboží zaslat prostřednictvím České pošty či jiné přepravní společnosti na adresu stavebni-specialka.cz, Podvihovská 403/12h, 747 70 Opava-Komárov 

- ke zboží vždy připojte kopii daňového dokladu spolu s vyplněným formulářem reklamačního protokolu, který si prosím vytiskněte ZDE.


- vaši reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu nejpozději do 30 dnů.

 

Kontakt: reklamace@stavebni-specialka.cz

 

7.      PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ - výňatek z Obchodních podmínek

 

7.1.      Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

 

7.2.      Prodávající odpovídá kupujícímu , že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

 

7.2.1.má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

7.2.2.se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

7.2.3.zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

7.2.4.je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

7.2.5.zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

 

7.3.      Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

 

7.4.      Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

 

7.5.      Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

 

7.6.      Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

 

Odeslat článek známému   Vytisknout